Campanie nunți @Ideo

Campanie nunți @Ideo

O campanie care ne oglindește promisiunile!

Da, am așteptat cu nerăbdare începutul de an pentru a pune la cale surpriza cea mai importantă, noua campanie de comunicare pentru nunți a Restaurantului Ideo.

Am căutat mai întâi un mesaj care să exprime simplu tot ceea ce facem. Priceperea, seriozitatea, dedicarea cu care creăm nunțile pe care le visează mirii noștri. Bucuria neobosită cu care căutăm soluții, propunem variante, găsim răspunsuri pentru orice dorință sau nevoie. Inspirația și creativitatea cu care croim meniuri, decoruri, surprize. Versatilitatea unei săli elegante și prețioase, care se „îmbracă” fără probleme în stilul dorit de cei doi miri.
Și pentru că toate acestea trebuiau să poarte nu un nume, ci o temă, am ales pentru campania 2016 conceptul generos, simplu și clar al „oglinzii”, în care ne-am regăsit pe deplin și care reunește toate promisiunile noastre. Pentru că, la Ideo, suntem mândri că tot ceea ce facem oglindește cu adevărat visurile mirilor. La Ideo, transformăm dorințele în realitate.

Am vrut apoi să ilustrăm mesajul găsit prin imagine, astfel că am realizat una dintre cele mai reușite și provocatoare ședințe foto, alături de parteneri valoroși. Am creat pentru decor o masă de vis, îmbrăcată în paiete delicate, cu tăblie de oglindă care captează luminile, formele și culorile și dă naștere unor efecte spectaculoase, am ales veselă rafinată de sticlă transparentă și accesorii prețioase și am îmbogățit totul cu un aranjament superb de flori albe.

 

6

2

7

8

1

4

3

10

În sfârșit, am pus toate ideile noastre în cuvinte și contururi grafice și am pregătit materiale de prezentare superbe. Alături de flyere și broșuri, păstrăm și anul acesta frumosul obicei de a dărui mirilor Ideo un util și elegant catalog de tip checklist, unde sunt indicate etapele de organizare a nunții, pot fi bifate progresele făcute în acest scop și pot fi atașate spre amintire imagini inedite din perioada pregătirilor.

 

asta

1

checklist

2

3

5

4

La mijlocul lunii februarie, târgul Ghid Mariaj a fost prilejul perfect pentru a lansa noua noastră campanie de comunicare și pentru a recrea la standul restaurantului decorul fastuos al ședinței foto. Succesul a fost deplin, iar standul nostru a fost declarat de mulți oaspeți și participanți drept cel mai frumos de la ediția de anul acesta a târgului.

Le mulțumim tuturor celor care s-au oprit la stand, ne-au lăsat opinii și dorințe mărturisite în chestionarul pentru miri, ne-au adresat felicitări, s-au interesat cum poate lua naștere un decor de nuntă la fel de frumos ca cel prezentat sau pur și simplu ne-au spus cât de mult își doresc o nuntă pe măsura visurilor lor, o nuntă care să le oglindească întru totul preferințele.
Cum a fost și pentru noi o ocazie deosebită, am pregătit surprize și daruri pentru vizitatorii standului Ideo, de la bomboane delicioase și până la oglinjoare personalizate de poșetă, un mod plăcut și util de a reaminti musafirilor conceptul campaniei și al promisiunii noastre fundamentale. La Ideo, totul oglindește ce ați visat!

 

1

2

3

4

Mulțumiri speciale partenerilor noștri de campanie:

ProImage  – ședință foto
Première Deco – decor floral
Mary Sten – rochie mireasă
Seroussi Iași – ținută mire
Miss Cherie – machiaj și coafură pentru mire și mireasă
Mobexpert – elemente de mobilier pentru standul de la târgul Ghid Mariaj

 

1

2

3

4

5

costum

6

 

Semnează, în calitate de autori și visători ai campaniei „Oglinda”, echipa de marketing a grupului Tester/Restaurantului Ideo